4 Ağustos 2016 Perşembe

Scholar Who Walks The Night (2015) Kore Dizisi Önerisi

Şu sıra Vampirden devam etsem de aklıma gelmişken yazıyım dedim. Scholar Who Walks The Night!
Korelilerin, Japonların şu uzunca dizi adlarına bayılıyorum :D

BÖLÜM : 20
Tür: Dram,Tarih, Romantik, Aksiyon, Fantastik

Sevdiğim aktörlere 2 yeni ad eklettiren bu diziye öncelikle teşekkür etmek istiyorum :)
İşin içinde vampir olduğunu bilmeden girdim ben. Ne zamandır tarihi dizi arayınca gördüğüm ilk afişe koştum. Maalesef yine güncelken denk geldim ve final bölümünü izlemiş değilim 1 yıl oldu. Sıkıcı kesinlikle değildi bayıldım! Ama dizi çevirisi beklemek artı o sıralar internetin hızı yüzünde her 1 dk da donması beni çileden çıkardığı için bıraktım bilgisayarı atıp kırmadığıma şükrediyorum. Finalini merak ediyor muyum? Hayır ama bu kötü olduğundan değil tam tersine aklımda soru işareti bırakmamasından deyip fazla uzatmadan bu güzel diziyi tanıtıyorum...


Bide ek olarak şunu söyliyeyim, Geçen yazdığım Love in The Moonlight dizisini bu diziye benzettim baya. Konuyu yazınca anlayacakınız.

Çok tatlı bir kız var öncelikle adı Jo Yang Sun (Lee Yoo Bi) 21 yaşında, Ailesi vatana ihanet şuçlanıyor bu yüzden erkek kılığına girip kitap satıyor, insanlara sokaklarda kitap okuyor, hikayeler anlatıyor. Genç kızımız gece yürüyüşü yapan vampir bir alim Kim Sung Yeol ( Lee Jun Ki)
ile karşılaşıyor devamı spoiler :D

Hemen karakterler...
Alim Kim Sung Yeol( Lee Jun Ki)

Alim ezelden beri vampir değildi sonrdan vampir oldu. Kitap okumayı seviyor o uzuuun yaşantısında evinin altında bir kütüphanesi oluşturmuş..Dizide o kadar ciddi ki, ses tonu, bakışı ben gerçekte de böyledir desem de instagram hesabına baktığımda karşılaştığım set videolarından sonra sözümü geri alıyorum :D Aksine çok güler yüzlü, eğlenceli bir adam. Bu da oynadığı karakterleri ne kadar iyi oynadığını gösterir. 

Jo Yang Sun( Lee Yoo Bi)

Bu tatlı kız nasıl erkek kılığına girer demeyin girdi. Alim gibi Yang Sun' da kitap okumayı seviyor. Zaten dedik kitap satıcısı ve hikaye anlatıcısı diye.

GWİ
Yer altında kocaman bir sarayı var yani saray değilde toprak altında. Bu dönem insanlar vampirlerin  daha doğrusu Gwi'nin ( Lee Soo Hyuk) hakimiyetinde gibi birşey. Gizli Hükümdar! En büyük düşmanı Alim Kim Sung Yeol.

Dizide kötü karakterleri sevme huyuma hakim olamadığım bir dizi daha... Adam vampir rolü oynamak için doğmuş desem yeridir. O kadar yakışmış ki insan kızamıyor bile :D. Duyduğum kadarıyla Vampire İdol diye bir dizide de oynamış zaten.

LEE HYUN WOO( Kim sung yeol'u vampir olduktan sonra
yanına alıp iyieştiren ve iyileştikten sonrada
 yanında yardımcı olan kadın)

LEE HYUN WOO(Veliaht Prens, Alimin en yakın
 arkadaşı)


Kim So Eun
2 Karakter canlandırıyor. 



Diziyi çok beğendim şiddetle tavsiye derim hatta tarihi dizi sevemiyorsanız ilk adımı bunla atabilirsiniz.
Beni bıraksanız her tarafa Gwi'nin gif ve resimlerini koyucam şimdi :D

1. Fragman

İkinci fragman için Tıklayın.



Hepinize İyi Seyirler ^^




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder