7 Ağustos 2016 Pazar

Hyde Jekyll and Me(2015) Kore Dizisi Önerisi

Aynı anda yayınlandığı sıralar ''Kill Me Heal Me''  dizi ile kıyaslandığı için fazla değer görmemiş dizi Hyde Jekyll and Me!^

BÖLÜM:20
TÜR: Romantik, Piskolojik, Komedi

2010'dan beri ekranda görmediğimiz Hyun Bin yeni dizi çekeceğini duyunca o kadar sevindim ki konusu ne olursa olsun onun için izleyecektim. Jo Hyun Jae'den sonra ilk defa bir aktöre bu kadar yakın hissettiğim için Hyun Bin'nin yeri farklıdır. Heyecanla yazdım dizinin adını  araştırıyorum bir de ne göreyim? Kdrama izleycileri ikiye bölünmüş ve bu dizinin adını arattığım halde her tarafta Kill me heal me dizisi ile ilgili yorumlar. Biraz daha inceleyince anladım ki durum şöyle. İki dizide ''Çoklu kişilik bozukluğu'' hastalığı ile ilgili ve yayın zamanları aynı olunca baya kıyaslanmışlar. Birde duyduğuma göre Hyun Bin' e önce Kill me Heal me'de oynaması için teklif gelmiş ama Hyun Bin reddettmiş.Ve senaryolarının sadece (!) piskolojik hastalık bölümü ortak olunca bu dizide 2 diğer dizide 7 farklı karakter olunca gelen klasik yorumlardan  biri ''Niye kabul etmedi,7 kişiliği oynamayı zor mu buldu?'' gibi yorumlar gördüm ve hiç hoş değildi. Tabi ki nedeni bu da olabilir orasını bilmiyorum ama beni Kill me Heal me'ye ön yargılı olmamı sağlayan hayranlar oldu ve o güzelim diziyi 1 yıl aradan sonra izleyebildim. Benim düşüncem şu, bu kıyaslanmaması gibi bir olay imkansızdı bunu anlıyorum. İkisini de izleyen biri olarak ikisi de bana ayrı tatlar verdi. İkisi de apayrı güzeldi. Tek kötü yanı aynı anda yayınlanmaları olmasıydı keşke ve bu durumdan zararlı çıkan Hyde Jekyll and Me dizisi oldu.


Konusu
Goo Seo Jin (Hyun Bin) çoklu kişilik bozukluğuna sahip biridir. İçinde Robin(Hyun Bin) adında bir alt kişilik vardır. Goo Seo Jin sağuk, kaba başarılı bir Wonderland'ın sahibidir. Robin ise eğlenceli, sıcakkanlı yani Seo Jin'in tam tersi bir kişiliktir. Seo Jin bu hastalığını kontrol altında tutmak için elinden geleni yapar ve çabalar bu sırada, babası ölüce ardında bıraktığı sirkin başına geçmek için Seo Jin'nin Wonderland'a gelen Jang Ha Na' a ( Han Ji Min) Sirkin kapatılacığını öğrenince patron Seo Jin ile konuşmaya gider ve sirki yeniden canlandıracağına söz verir.   Karekterlerimiz karşılaşmış olur.
Goo Seo Jin ( HYUN Bin)

Robin(Hyun Bin)





                                             
                                                  Han Ji Min( Jang Ha Na)




                            



Kızımızın aşk konusunda bir ikilem yaşıyacağı açıkça belli. Fanlar bu konuda da ikiye ayrılıp.  Seo Jin ve Robin tarafları olmak üzere hangisini şeçeceği üzerine tahmin yaptılar. Benim tarafım Seo Jin'di :) Robin'de çok iyi ve eğlenceli biri olsada soğuk karakterleri sevme huyumdan kurtulamıyorum.

Hyun Bin 2 karakteri de o kadar iyi canlandırdı ki. Çok
 iyiydi.

FRAGMAN


En çok sevdiğim Ost'lar <3


Heyt be Seo Jin :D Bakışa bakarmısınız. 


Hyun Bin deyince akla gelen şeylerden biri; gamze! 


Fotoğraflardan bile iki karakterin olduğu anlaşılıyor. Robin <3

Ben diziyi çok sevdim hatta şöyle desem daha iyi ben bu sıralar son 3-4 ay hariç 9 ay boyunca dizi izlemedim. Sebebi ne okul filan değildi hemde. Bu diziyi izleyince birden hiçbir şey  izleyesim gelmedi :D
Başlarda güldüren sonlarda ağlatan diziydi. Şidddetle öneriyorum.

Şimdi sıra geldi içimi dökmeye *** SPOİLER*** okumak, görmek istemiyorsanız aşağıya bakmanızı önermem :)




Eveeet Seo Jin severler için ne kadar güzel bir son olsa da final gelene kadar acaba Robin mi? diye  düşündük çünkü sevgili filan oldular. Robin ortadan kaybolduğunda hüngür hüngür ağladığım gerçeğini göz ardı edemem Robin'ni de sevdik tabi :(
Ama şöyle birşey vardi ki zaten Robin, So Jin'nin olmak istediği kişiydi! Yani başından beri Robin Seo Jin'di. Bu yüzden Seo Jin'in bunu farketmesi Robin için üzülmeme engel oldu.


Robin ile veda ediyorum.. Hepinize  İyi Seyirler ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder