3 Ağustos 2016 Çarşamba

1 Manga 1 Webtoon Önerisi

  Hepsi çok kısa olduğundan tek tek değilde hepsi birlikte 2 tane öneri yapmak istedim 1 tanesi Shoujo manga, 1 tanesi korkunç, piskolojik, katilli bir webtoon.

Keşke animesi de olsaydı dediğim ama live actionı ile yetindiğim manga Strobe Edge!

Bölüm sayısı: 36.4

Konusu çok klasikleşmiş shoujo yani bıkkınlık verebilir ama zaten 36 bölüm hemencecik bittiği için sonunda yüzünüzde gülümsemeyle kendinizi iyi hissetmenize sebep olabilecek manga.

Ninako

Ren
Ninako, Ren'i tanıdıkça ona kendini yakın hisseder ve aşık olmaya başlar. Ren ise okulun gözde, sessiz kibar erkeğidir.(klasik) ve uzun bir ilişkisi vardır. Bu durumda aşkı tek taraflı olan Ninako ne yapacaktır?


Şiddetle tavsiye etmesemde güzel bir mangaydı. Animesi olmasını çok isterdim ama live actionu var resmi aşağıda.


Filmi beni hiç tatmin etmedi. Belkide baştan beri çok klasik olmasından ama kısacık vaktinizde izleyebilirsiniz.



***

Gelelim webtoona
 Manga ararken buldum tam istediğim gibi konusu vardı. Karşınızda Bastard! Ne kadar ''Farklı bir başlık olsaydı iyiydi'' desemde İçeriği beğendim.

Bölüm sayısı: Devam ediyor...

Bir baba düşünün katil. Sizi yani çocuğunu bu işe ortak eden ve herhangi bir konuşmanızda sizi acımadan öldürebilecek. 



  Dışarıda gayet güler yüzlü, kibar beyefendi....... Eve geldiğinde ise sağdaki zaten suratında  anlaşıldığı gibi nedensiz insanları özellikle güzel kızları öldüren bir seri katil.Çocuğunun masumiyetinden yaralanarak öğretmenleri, ev arayanları eve çekip. Önce oğlu onları büyük bir sopa ile bayıltıyor veya o anda öldürüp babasına teslim ediyor. Yapmaz ise ölür... Babasına bu yüzden kin besliyor. Güzel kızlar deyince onlara sahip olmak filan istediğinden değil yani. Tamamen keyiften öldürüyor.

Bu kişilerde seri katilin çocuğu ve yanındaki arkadaşı.
Bundan sonra ne desem spoiler o yüzden okumanızı öneriyorum. Bende yeni başladım 48. bölümdeyim.

Hepinize İyi Okumalar ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder