3 Ağustos 2016 Çarşamba

Orange Marmalede (2015) Kore Dizisi Önerisi

  Kimilerin bayıldığı, kimilerin dizinin ortasında kısa tarihi geçiş yüzünden bırakıp sevmediği dizi Orange Marmalede!

 Aslında ismini görüp incelediğim dizi çünkü ben vampirlerle pek bağlantı kuramadım. Kısa bir diziydi elimde dizi yok iken güncel olduğu zamanlar izledim.

Bölüm: 16
  Kız karakterimiz Baek Ma Ri( Kim Seol Hyun ) ve ailesi vampirdir ve yaşayan başka vampir ailelerde vardır. Vampirler kendilerini gizleyerek insanların arasına karışır ve yaşarlar.  Baek Ma Ri bu yüzden okulunda sorunlar yaşar ve okul değiştirmeye alışmıştır.  Baek Ma Ri , okulunda en popüler çocuklarından biri olan Jae Min(Yeo Jin Goo)'nin okuluna transfer olur.

  Bu arada 200 yıl önce insanlar ve vampirler bir anlaşma yapılmıştır. Bu anlaşmayla vampirler etrafta kendilerini kan ihtiyaçlarını başka yollarla karşılayarak insanlar arasında sessizce yaşamaktadırlar.


Baek Ma Ri ( Kim Seol Hyun)

Vampirdir, ailesi ile birlikte yaşar, sessiz güzel ve müzikle ilgilenen bir kız. Vampir olduğunu saklamaya çalışır. Çoğu okulda garip karşılandığından birçok kez okul değiştirmiştir.

Jae Min ( Yeo Jin Goo)

Çalışkan, okulun popüler çocuğu

Han Shi Hoo ( Lee Jong Hyun)

Vampirdir. İnsanlar ve vampirler arasındaki eşitsizlikten  yakınır hatta bu yüzden  kimliğini açıklar ve halk bir süre onu konuşur.




(CNblule'nun üyesi Lee Jong Hyun <3 bize 2. erkek sendromunu baya yaşatıyor.)



  Tarihi dönemde ki kısımın afişi ile böyle. Birçok kişi burada izlemeyi yarım bıraktı ama yazık oldu bence. Çok güzel bir hikayesi vardı, araya onuda sığdırmışlar zaten sonra geri dönüyor merak etmeyin.


Çok hoş kısa diziydi. Ben çok beğendim.Vampirli dizilere olan ön yargımı kıran dizidir :D

Merak edenler için Fragmanların veee benim bayıldığım müziklerinin linkini koyuyorum;

FRAGMANLAR
1. Trailer için Tıklayın...
2. Trailer içinTıklayın...

Dizinin şarkıları 



Bu nasıl sahne senarist!





AoA grubunun güzel üyesi Seolhyun'la bitiriyorum :)

Hepinize İyi seyirler ^^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder