1 Ağustos 2016 Pazartesi

Anime Önerisi #1: Kaichou Wa Maid Sama

  Bu yazıda sizlere önermek istediğim aynı zamanda en son bitirdiğim anime olan Kaichou Wa Maid Sama animesinden bahsedeceğim. İsmini okurken bir hayli zorlandığım bu anime aslında başlasam mı başlamasam mı karar veremediğim bir animeydi çünkü erkeklerin bol olduğu bir lisede bulunan ve savaş veren kız fikri bana çok klasik gelmişti ama yoğun güzel tepkilere dayanarak izleyecek animemde bulunmadığından bu animeye başladım.


   Öyle vıcık vıcık romantik bir anime değil. Yeri geldiğinde kahkaha attıran yeri geldiğinde duygusal romantiğe bağlayan bir dizi yani sıkıntıya birebir. Shoujo bir anime (Shoujo: genelde romantizm üzerine kızlara hitap eden animelere denilir. Japoncada ''genç kız'' ''küçük kız'' manasına gelir.

Yıl: 2010
Bölüm:26
Mangası bulunmakta


Peki Kaichou Wa Maid Sama ne anlatıyor? Konusu nedir?
Seiga adına bir lisede erkekler oldukça yoğunluktadır. kızların sayısı da azınlıktadır.Bu yüzden erkekler kızlara zor durumlar yaşatırlar. Buna müsaade etmeyecek kız öğrencimiz Ayazawa Misaki çok çalışarak öğretmenlerle iyi geçinerek öğrenci kurulu başkanı olur ve sert, katı kurallarıyla erkek öğrencilerin kabusu olur. Misaki'nin babası onları terk ettiği için annesi ve kardeşiyle yaşar ve çıkışları Maid  Latte isimli cafede çalışır. Bu cafe cosplay cafedir ve burda çalışırken garsonlar hizmetli kıyafetiyle servis yapar. Bu konuda kimseye bir şey bahsetmeyen Misaki okuldaki otoritesini sarsmak istemez ama okulun asi popüler çocuğu Usui Takami bunu öğrenir ve Misaki'nin hayatı bu andan itibaren değişir. 

Anlayacağınız fakir kız, zengin popüler çocuk klasiği tek fark kızın gerçekten saf değilde hırslı ve çalışkan olması. 






Karakterlere gelelim!


Usui Takumi
Karşınızda Usui! Popüler herkese yüz vermeyen asi yakışıklı genç. Zaten azınlıkta olan kız sayısının hayranlık duyduğu birisi
(Genelde  dizilerdeki, animelerdeki soğuk çocukları sevmem ama Usui bunlar arasında olmadı :D gerçekten en sevdiğim karakterlerden biri oldu zaten anime hakkındaki yorumların büyük bir kısmı Usui ile alakalı)


Ayazawa Misaki
Hırslı, çalışkan, kız
sinirli bir tıp. Misaki ailesi için bu işte çalışıyor. Cafede ve okulda çok farklı iki insan gibi adeta. Ben  Misaki'ye pek ısınamadım belki de her şeye çok büyük tepki verdiğinden ama animelerde böyle oluyor genelde.

,

Gelelim şu üçlüye sahneleri çok komik olan bu üçlü daha öncesinde çok asi tipler olarak görülse de anime ilerledikçe böyle şirin tiplere dönüştüler benim favorim sağdaki lacivert şaçlı :D

  
                ***BURDAN SONRASI SPOİLER OLABİLİR***                   ***İZLEYECEKSENİZ BAKMAYIN DERİM ***







Benim en sevdiğim sahne Misaki'nin hipnoz yolula sarhoş olup Usui'ye söyledikleri yerdi :D


 Animeyi çok beğendim her şey güzeldi, 1 günde bitirilebilecek tipten ben bunu 2 güne yaydım :) Sevmediğim tek şey her an Usui'nin kahraman gibi Misaki'yi kurtarmak için ortaya çıkmasıydı ama Usui olduğu için bunu hoş görüyorum :))

Son olarak gifler ve resimlerle bitiriyoum;




   



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder