19 Mart 2018 Pazartesi

Jo Hyun Jae Evleniyor!








Benimde çoğu kişi gibi TRT'deki Kore dizileri ile olmuştu Kore ile tanışmam. İlk dizim Sarayın İncisi'nden  sonra boşluğa düşmüştüm. Bu diziden sonra 2005 yapımı Prensin şarkısı başlaycaktı hiç umudum yoktu. O dizide Hayatımı etkileyecek olan adamla karşılaştım daha 12 yaşında ben 32 yaşında bir adama hayranlık öte  bi sevgi besledim.. Facebook'umu onla doldurdum. Hiç Türkçe bilgi yokken olamayan İngilizcemle ona yazılar yazmaya çalıştım, sırf posteri olsun diye anlamadığım çekilişlere girdim, Sevgililer gününde bir şeyler yazmaya çalıştım. Herkes beni onla o kadar bağdaştırmıştı ki çevremdeki herkes onu tanıyordu artık. Defterlerimde  bilgisayarımda telefonumda sürekli ağzımda o adamın adı ''Jo Hyun Jae''. Bugün hala üstünden 6 yıl geçse dahi hala yeri apayrı ve farklıdır. O adam benim en berbat dönemlerimde ki kurtarıcı kahramanımdı. Kafamı dağıttım, dizilerini izlediğim bir kahraman. Şimdi benim Kahramanım evleniyormuş!. Son yıllarda hiç aktif değildi. Bende habire ''ya evlen ya da dizi çek'' diye  yazıyordum etrafa. Dün 18.03.2018' de Benim 18. yaş günümde evleneceğini açıkladı. Bu kadar beklendik bir haber kalbimde çok garip duygulara sebep oldu :D Umarım bu evlilikten sonra bol bol dizi çekersin. Neyse bende bunun anısına böyle bir yazı yazmak istedim. Benim 6 yılım hep mutlu ol! 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder